Behöver nog inte ha en trök helg trots allt

Trodde att jag skulle ha ännu en tråkig helg.
Men idag innan jobbet blir det att jag drar iväg till Nelly outlet
med syster Sara och Merima.
Sen blir det ju jobb frö hela slanten :P fram till 10 idag då, troligen hem
och titta på film i min ensamhet :p
Imorgon har jag inte planer förrän 6, då blir det bio med Merima,
ska bli skoj, så slipper jag vara hemma hela lördagen i alla fall.
Och söndag blir det slapp slapp slapp =)
That's my plans for now.
Skulle ju åkt upp till el Stockholmo idag och vart borta hela helgen,
men tror ni att någon vill jobba en fredags kväll eller?
NEJ!! så får bli vid ett senare tillfälle istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0