Torsdagskvällen

I know i suck monkey balls, men orkar inte alltid skriva här,
speciellt inte när jag går runt och är trött hela tiden.
Men i torsdags så jobbade jag och sen bar det av hemåt
där jag bara slappade tror jag? kommer inte ihåg.
Va med systrarna Mirjam och Famté en stund hemma också.
Sen drog jag ner till staden och träffade upp Merima och vi gick runt lite och det
va fullpackat. Men det var ju trots allt första torsdagskvällen för i år och
fint väder så vad kan man förvänta sig liksom.
Efter några timmar av rund vandring av Borås så begav vi oss till XoY som tydligen
ska ha öppet 3 torsdagskvällar, de har vanligtvis stängt hela sommaren, och dött va det också.
Så vi drog vidare till Puls istället, lite mer folk, och mycket bättre musik
och träffade på en massa folk som jag inte sett på ett tag också,
så det va skoj =) men även där var ganska dött så tog mig en taxi hem
innan krogen stängde och va safe and sound vid 2 tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0