Frank phone, mhm

Hehe, om ni inte har sett tele 2 reklamen så förstår ni inte vad jag
menar med min rubrik :P
Men jag, Sara och Merima hade skoj med denna i lördags :P
Drog ju hem till syster Sara efter filmtittandet och stressandet.
Blev grillning och rökning av vattenpipa, sen blev det utgång på det till Harrys :S
Inte direkt mitt favoritställe, men Borås typ enda roliga ställe är ju som sagt
stängt på somrarna. Men skoj hade jag la en stund, på dansgolvet där vi stod och dampa oss lite :P
typ det roligaste på kvällen om jag får säga det själv, men hela kvällen
var la inte direkt lyckad, men får vara glad att en stund av kvällen var skoj i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0