Babel

Fredagsmyset började på Babel, en tapas restaurang i Borås.
Som jag dock inte tycker om, men alla andra ville dit, så fick
bita ihop och bara go with the flow.
Tycker om en rätt där som jag har smakat på, visst har inte smakat
på allt, men allt låter inte gott heller.
Sen blev det bio, och vi såg Eclipse, and guess what I got to eat?!?!
CANDY!!!!!
Gott va det i början, men sen blev jag bara äcklad, men det är alltid så i början,
men gonna keep it on a down low, vill inte äta för mycket godis igen
va därför jag gjorde mitt löfte, och går inte det får jag helt enkelt
sluta cold turkey igen :p
Men vi hade i alla fall en mysig fredag och det behövs lite då och då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0