Snow Fairy

Idag efter att jag fixade mitt pass så gick jag runt på stan lite och
köpte mig lite smink från Isadoras winter collection.
Det jag köpte finns nedan, köpte även ett till nagellack som inte var
med i denna colletion, även den rosa.
Tänkte att jag skulle ha detta smink på lördag då jag ska ut.







Så något i denna stil ska jag ha på lördag, vet bara inte vad jag ska
ha på mig, evigt svåra beslut,
brukar dra ner allt från garderoben och sitta bland mina kläder och klaga på att jag
inte har något att ha på mig :P

Ska dock köpa en (eller två) sak (er) till för att kompletera det hela


eylinern ska jag köpa, vet dock inte vilken än :p

så tänkte jag att jag kanske ska köpe en kajal också,
vilken färg är jag ovis om ännu ;)



Detta var min shopping för idag,
nu har jag lite smink så att jag klarar mig ett tag i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0