Me happy =)

Vaknade idag kl halv 9, men låg kvar i sängen
i en timma, sen hoppade jag in i dushen.
Fixa i ordning mig och drog till Teknis,
fick lite hjälp med papper, men även min gamla engelska lärare
såg ut som ett frågetecken, men men får bara maila skolorna och fråga lite.
Sen så gick jag ner till tre butiken och köpte ett
par hörlurar till lillsyrran.
Nu sitter jag i min säng och är glad.
Har nu sett årets första avsnitt av The Vampire Diaries och åååå så bra det var.
Definitivt värt väntan =) riktigt bra var det,
love this show =)
Har även fått mitt lönebesked och glad är jag för det också ;)
Ska ta bussen om 20 minuter och åka till jobbet.
Jobbar mellan 15-22 idag som sagt,
sen blir det nog serie titt när jag kommer hem eller något.
Ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0