Dagen efter är alltid seg

Hej på er,
uppdaterade inte igår på grund av att jag var hemma i hela 50 minuter mellan
jobbet och Linnea, och på den tiden var jag tvungen att göra mig
faboulus ;)
Nää men igår var det jobb mellan 9-12, skulla vara 9-15
med idioterna på city tycker om att ändra tider.
Sen gick jag runt på stan lite och köpte present till Linnea
plus 3 armband till mig från Fait.
Mötte sen upp Fatmé och vi drog till city för att möta upp Mirjam.
Då blev det lunch på Knallelland och sen blev det aatt gå runt lite, köpte mig en rosa jacka,
eller vad man ska kalla den från Gina, men får nog gå tillbaka för att byta storlek tror jag.
Var hemma typ 50 minuter innan jag var tvungen att bege mig som sagt.
Gjorde i ordning mig och åkte till Linnea.
Hade det skit skoj på förfesten, som bestod av mat, prat och drickande ;)
Sen blev det Xoy, och fy fan vad skoj vi hade, var ett tag sen jag hade så skoj ute,
men fy fan vad roligt det var.
Men som sagt, dagen efter är alltid seg, men det är chill.
Idag är det jobb som gäller, mellan 15-20, sen vet jag inte vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0