Att börja kl 7 är ingen höjdare

Hej
Idag började jag jobba kl 7 och enligt mig är det verkligen
ingen höjdare alls.
Vaknade halv 6, tvättade ansiktet, bytte om, satte i linser och drog mig till bussen,
fixade en macka dock innan jag drog också.
Sen när jag väl va på jobbet gick tiden väldigt segt i början,
fanns inte så mycket att göra.
Fick idag börja vara lite mer i info, lärde mig en del, var skoj faktiskt, det var
då tiden började flyga förbi och innan jag visste ordet av så var kl 13 och
jag begav mig hemmåt.
Men trött är man under hela dagen, inte okej =(
Börjar jobba kl 7 imorn och på måndag också
men men that's life,
you can't always have it your way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0