10.01.27

Ligger i min säng och tittar på lite serier.
Har tittat på de senaste avsnittet av Scrubs och NCIS, ska ta och titta på
NCIS: LA snart också, sen blir det sleepy time.
Va och träna idag, blev lite cirkelpass och löpande på band, men fick
skit ont i min ankel så funderar på att köpa ett
ny ankelskydd, hjälper ju inte om jag får ont hela tiden när jag tränar eller.
Jobbet idag var oförutsägbart, ena stunden var det skit lungt, sen så
blev det världens köer, av och från hela tiden, skumt,
med tanke på att det var löning i måndags så förväntar man sig ändå
mycket folk eller?
Kan bero på snöovädret vi har haft dock.
Efter jobbet begav jag mig till Harrys där familjen redan var och firade
syster yster Zeina som fyller år på fredag,
och nu ligger jag här.
Ska som sagt ta och titta på NCIS: LA nu sen sleepy time,
och imorn blir det shopping dag i Göteborg, ska bli skoj
hoppas bara att jag hittar något.
aja ha det gött och sov gott så hörs vi imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0