Jag om 20 år

Hej =)
Sorry för att jag inte har skrivit något idag, men vakna upp
typ en 30 minuter innan jag skulle åka till jobbet.
Så jag har fått sova ut idag.
Jobbade mellan 12-19 idag, skulle vart till 20, men ville hem för att träffa
bror min som är här och hälsar på från Norge, men tror ni
att han var här när jag kom, nej han är hos sin kompis :P
På jobbet idag sa en kille att jag kommer att vara kvar på city om
20 år och vara chef över kassapersonalen, snällt va :P
Han syftar på att jag jobbar för mycket and that's where i'm heading.
Aja, harr umgåts lite med systrarna idag, blev lite melodifestival,
mot min egen vilja, usch vad det är pinsamt att titta på.
Nu ska jag i alla fall ta och titta på lite serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0