ingen serie dag

Tisdagar är som ni vet min serie dag, men har inte hunnit idag helt enkelt.
Vakna, duscha, åkte till ullared, va hemma i ca 30 minuter,
åkte till jobbet, kom hem och titta på Fame med systrarna och mor min.
Har dock sett ett avsnitt av Make it or Break it. riktigt bra avsnitt som vanligt,
tycker dock att folk var idiotiska och orättvisa.
Resten av serierna får jag se imorn eller något för nu är jag svinigt trött och
vill sova.
Imorn är det jobbe mellan 10-16, men inget kassa jobb utan utbildning
för att jag ska bli ambassadör för city. vad det nu är betyder.
aja sov gött så hörs vi imorn


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ambassadör gumman,Det låter stort :)

Du är så duktig :)

2010-02-17 @ 21:42:38
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0