In Tuesdays we trust

Me so love tuesdays =)
Idag efter träning och Viskan kom jag hem och la mig
ner i min säng och satte på datorn.
Tisdagar är min favorit dag, eftersom att det är min seriedag ;)
Har tittat på One Tree Hill, Greek, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother
och Make it or Break it.
How I Met Your Mother
och The Big Bang Theory var lika roliga
som vanligt, alltid lika roligt att se Sheldon och hans konstiga teorier och att
han alltid ska ha rätt i The Big Bang Theory. Och Barneys ständiga jakt
efter tjej efter tjej :P
Greek innehöll drama och komedi och var riktigt bra, me likey.
One Tree Hill var riktigt bra som vanligt, lite sorligt avsnitt dock, men still going strong.
Make it or Break it var det bästa idag i alla fall, enligt mig. Roligt att se bal
i avsnittet och jag hoppas att det löser sig mellan Damon och Emily.
Nu längtar jag till nästa tisdag så att jag får se mer avsnitt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0