5 timmars städande

Jobbat idag mellan 7-12 som bestod av att
jag städade kassalinjen.
Alla kassor skulle städas, band skulle rengöras, golvet damsugas osv.
Inte det roligaste jobbet direkt men bättre än att sitta i kassan.
Dock får man fortfarnade idioter till kunder.
Jag håller på att städa i en kassa, en medarbetare sitter i kassan mittimot.
Draperit för kassan är fördraget och på det står det, stängt, vi hjällper dig i nästa kassa.
Lampan ovanför kassan är släckt till och med en skyllt där det står
stängt vi hjälper er i nästa kassa står på bandet och är synlig.
Jag är civilklädd, har en rosa hood på mig, citys färger är rött och svart.
Och den här idiot till kund frågar om det är öppet här.
Hur trög får man vara, inte minst blind?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0