10.02.21

Hola!!!
Sorry för lousy updates, men har inte orkat typ.
Igår var det jobb 13-17, kom hem och tittade på veckans avsnitt av
Smallville, riktigt bra, nu märker man att säsongsavslutningen är nära,
för det är nu spänningen börjar komma.
Sen kom syster Fatmé hem till oss och vi tjöta och shit,
sen så kom Mirjam hem från jobbet och vi satta på
27 Dresses, sen var det den dagen.
Idag har jag vart i knalleland, slö dag, köpte mig en bok Wuthering Heights av Emily Brontë
och en film Fast & Furious.
Sen blev det jobb mellan 15-22, seg dag idag, inte alls mycket att göra men men.
Nu är jag hemma och gör nada typ, ska dock sätta på en film nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0