Yaaay

Min dator har strejkat en gång idag bara och det var när
jag tittade på Glee. Men lät den vila i typ 30 minuter sen
satte jag på den igen och sen har den inte stängt av sig själv mer idag.
Jaa jag vet att jag behöver en ny dator, och kommer att
köpa en någon gång, men inte just nu.
Men men har i alla fall fått titta på resterande serier som jag
inte hunnit se denna veckan, eller kunnat se eftersom att denna skit datorn inte
tycker om mig :P
Fick se Glee, vilket var helt okej, Madonna stod på schemat
och bra låtar var utvalda, dock tycker jag inte om henne så mycket.
Sen blev det även Smallville. Vill inte att det ska vara över
mellan Lois and Clark, men får se vad som händer snart.
Sen blev det även Private Practice, som är tillbaka efter ett litet uppehåll.
Helt okej avsnitt, med lots of Drama, as usual.
Nu får jag se om min dator vill sammarbeta med mig nästa vecka med, när en hel
del serier återvänder i rutan efter många veckors uppehåll.
Det återstår helt enklet att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0