Tisdagen den 6 april

Klockan är strax efter sju and I do not know what to do.
Har spenderat några timmar framför datorn nu, har suttit och tittat
på lite serier, as usual you know.
Idag blev det nytt avsnitt av
10 Things I Hate About You, inte direkt bra som vanligt,
serier kan inte direkt jämföras med filmen, och jag tror att jag sitter och
gör det under tiden då jag sitter och tittar, kanske ska sluta med det :P
Blev ände ett nytt avsnitt av Gossip Girl, lite småroligt avsnitt
med leken assassin, dock blev jag arg på Chuck och
jag tycker synd om Blair, men men får se vad som händer helt enkelt.
Förutom dessa två serier så blev det även tid över till att titta
på de 4 sista avsnitten av The Secret Life of the American Teenager,
and let me tell you, there is some DRAMA, with the capital D.
Nu ligger jag bara här och gör nada, so I'm a bit bored if you say.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0