Snart läggdags

Har inte gjort så mycket nu när jag har varit hemma
denna eftermiddag och kväll. Har umgåts med min bror,
tittat lite på tv och suttit vid datorn.
Jag har även tittat på veckans avsnitt av 90210, som var helt okej,
kunde la ha varit bättre, men det hade sina moments. Sen så tittade jag på det
efterlängtade Glee avsnittet idag också, och som jag har väntat på detta avsnittet.
Dock har denna väntan byggt upp förväntningar och avsnittet
var faktiskt inte så bra som jag trodde att det skulle vara, helt okej var det, don't get me
wrong, men trodde mer.
Jag ska snart gå och lägga mig, först måste jag borsta tänderna och tvätta
ansiktet innan det kan hände, sen blir det en god natts sömn hoppas jag på.
Ha det gött så hörs vi imorgon.
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0