Oliven

Idag på stan så lunchade vi på Oliven,
en resturang som har mat från medelhavet, men mest grekisk.
Först och främst så hamnde vi precis vid 4 Elfsborgs spelare,
A BIG WHO GIVES A CRAP, men Zeina blev helt till sig :P
hehe nää inte direkt, men hon håller ju på Elfsborg
och tittar på alla hemmamatcher så lite till sig blev hon ändå.
Så det var Fun fact nr 1. Fun fact nr 2, jag beställer kotopoulo
(Kyckling souvlaki med klyftpotatis och tzatziki). Jag älskar vitlök så
ville ha mer vitlök i min tzatziki så jag frågade om jag kunde få det,
då säger servitören att asså den vitlöken JAG har är väldigt
koncentrerad så den är riktigt stark. Och jag säger jaaa jag tror nog att
det kommer att gå bra med den. När jag väl får maten så får jag
extra vitlök vid sidan av som inte smakar något alls
enligt mig. STARK MY ASS!! men gott var det ändå och skoj hade vi på
resturangen det kan jag i alla fall ge dem
cred för :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0