In Sparks we trust

Som ni redan vet, eller kanske får reda på
för första gången nu, så är Nicholas Sparks min
favorit författare och han har varit det sen en bra tid tillbaka,
i 6 år närmare bestämt och jag älskar
att läsa alla hans böcker, dock har jag inte
ägt alla, utan lånat på biblioteket när jag var yngre, men nu så
är alla hans verk mina. För lite mindre än två veckor sedan
så beställde jag hem 7 böcker från adlibris och det är de 7 böckerna jag inte
äger än men redan har läst och gissa vad som kom idag =)
Jo nämligen mina underbara böcker









Aren't they a beauty? :P
Som ni ser så har jag två movie tie-ins som omslag och jag tycker inte
om det som ett bok omslag, men fanns inga andra så fick nöja mig med
dessa nu and me is sooooo happy.
Jag älskar böcker och att äga alla verk som ens favorit författare har skrivit
är roligt både för att han är min favorit men även för att nu kan
jag fortsätta att samla på hans böcker =)
Som sagt läs hans böcker om ni inte redan har gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0