I don't like uppehåll

Varför ska alla serier ha uppehåll hela tiden?!?!
Jag vet ju varför egentligen, för att de flesta
serier ska kunna visa sitt sista avsnitt någon gång i Maj, men still
alla som tittar orkar inte vänta hela tiden på ett nytt avsnitt.
Men samma sak gäller ju mellan Maj och Augusti/September
också, då det längsta uppehållet är om man tänker efter.
En bra idée vore ju om de kunde spela in jätte många mer avsnitt
så att man kan se 52 avsnitt per år, vore inte det en bra lösning :P
hehhe nää nu överdriver jag lite va.
Något jag längtar efter är nog sommaren för tillfället.
Jag längtar till sommaren, för obvious reasons. Vill ha sommar för:
det är varmt väder varmt väder, solen skiner, man kan bada och grilla
och alla goda frukter som kommer fram vid sommartiden.
Minder kläder, starka färger, sena kvällar
allt helt enkelt. Och DORKY me längtar ju självklart efter
de tre serierna som kommer att börja igen på sommaren, jo nämligen
Make it or Break it, den 28 Juni
Greek, någon gång i Juni/Juli
The Secret Life of the American Teenager, den 7 Juni
Plus en ny serie som börjar som heter Pretty Little Liars, som även den kommer
ut i sommar någon gångm Can't wait.
Jag vet är "lite" av en serie freak och en som längtar efter serier också,
men men that's me. Men än så länge får jag "nöja" mig med att titta på
de serier som visas i tv rutan fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tycker inte om uppehåll men ibland är det ändå lite skönt om jag får erkänna,men känns ovanligt med så lite serier på tisdagarna :S

2010-04-06 @ 22:44:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0