Film - The Soloist



Handling:


Solisten är ett emotionellt gripande drama om musikens försonande kraft.
 Journalisten Steve Lopez (Robert Downey Jr) upptäcker
 Nathaniel Anthony Ayers (Oscar®-belönade Jamie Foxx) - ett musikaliskt under som barn,
 men som nu spelar fiol på Los Angeles gator.
 Lopez försöker hjälpa den hemlösa mannen att komma tillbaka på fötter
 och de utvecklar en unik vänskap - en vänskap som kommer att förändra båda deras liv.

Detta var en riktigt bra film, och väldigt gripande.
När jag såg trailern till filmen, så visste jag att jag bara var tvungen att
se denna film.
Baserad på en verklig historia blir man indragen i Ayers liv och Lopez
försök att rädda honom. Man får ta del av deras vänskap och hur den växer.
En otroligt bra film Robert Downey Jr och Jamie Fox spelar deras roller
riktigt bra och dem gör det mycket trovärdigt.
Jag rekomenderar den skarpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0