Film - Elvis and Anabelle



Handling:

Anabelle drivs på hårt av sin mamma för att bli perfekt.
Hon lider av ätstörningar och just när hon vunnit en skönhetstävling klappar hon ihop.
 Hon återupplivas mirakulöst av unge Elvis på en begravningsbyrå
 och får en ny chans till ett bättre liv,
 i närhet av Elvis.

Anledningen till att jag ville se denna film var för att Blake Lively spelar huvudrollen
i filmen och jag tycker om henne som skådespelare.
Och jag måste erkänna att tidigare när jag har
velat se en film bara för att en skådispelare eller skådespelerska är med
i den så har filmen inte dirkt varit så bra, men denna filmen tyckte jag om.
Elvis and Anabelle, är en fin historia om två människor
som förs samman av döden, dock verkar livet separera dem
men tron på mirakel får dem att återförenas.
Blake gör ett ortoligt bra jobb som Anabelle
och Elvis som spelas av Max Minghella gjorde även han ett
utmärkt jobb i denna film, jag har inte sett honom i något tidigare och
ett bra första jobb om man kan äga så.
Jag rekomenderar filmen till er som tycker om romantisk drama,
men även till alla er som verkar tycka att denna film är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0