Tisdag =)

Idag så skulle jag till optikern för att göra en ny synundersökning.
Kom dit vid halv 12 som plannerat, men det behövdes visst ingen.
Så jag beställde bara nya linser.
Sedan drog jag mig till jobbet för att luncha med storasyrran.
 Jag har 2 systrar som jobbar på samma ställe som mig.
Efteråt drog jag mig hemmåt för att sitta framför min underbara dator,
som är mitt husdjur enligt mina syskon :p heheh.
Nää men tisdagar är lite speciella. Jag älskar tisdagar om jag inte har nämt det innan.
 Då får jag nämligen se 6 serier av alla de jag följer,
 eftersom att dessa 6 serier visas i USA på måndagar.
Dessa 6 är One Tree Hill, Gossip Girl, Greek,
How I Meet Your Mother, The Big Bang Theory och Heroes.
Som sagt älskar Tisdagar =)  



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj vad mycket serier du ser på tisdagar,hihi och jag som tycker jag följer mycket när jag ser tre nya avsnitt bara,hihi :)

2009-09-23 @ 14:13:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0