Shopping

Jag och systeryster Mirjam va på stan i Måndags och shoppa lite.
Eller aa hon shoppade lite mer än vad jag gjorde i all fall.
Jag köpte mig 3 böcker, The choice och The Lucky one av Nicholas Sparks.
(Rekomenderar verkligen hans böcker) 
 men även Twilight: The Directors Notebook,
som sagt, jag är besatt av Twilight serien om ni inte redan har märket det :P
Köpte även ett par hörlurar till min iPod,
 och igår så köpte jag även en ljuslila mössa och svarta fingervantar.
 Detta behövs ska jag säga er.
 I höstens mörker är det alltid skönt att behålla värmen.
 Men även att kura sig ner i soffan eller i sängen för att läsa.
 Det är det bästa som finns =).

Förra veckan köpte jag även min höst/vinterjacka från HM.
Riktigt skön är den, men behövs inte för tillfället.
Därför håller jag mig till min skinnjacka fortfarande. Om man vill hålla värmen
är det ju bara att ta en stor gosig halsduk och vira runt halsen några varv. Det hjälper =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0