Over and Out


Idag vaknade jag vid halv 12, då jobbet ringde och fråga om jag kunde vara så snäll och komma in tidigare.
 Jag började då 14 istället för 17, så jobbade ett åtta timmars pass idag.
 Det gick ganska snabbt ändå. Men är ganska trött just nu.
 Åtta timmar av att säga Hej, le, följt av va det bra så, när alla varor är inskannade,
 och fråga om de vill ha kvitto gör så att huvudet blir geggamojja sen.
 Detta är i stort sätt vad jag gör på jobbet, sitter i kassan och får betalt för att le :P 
Detta insåg jag lite efter nyår 2008, då en kund kom och fråga om almenackorna vi ger ut kostar gratis.
 Jag kunde knappt hålla mig från skratt, då jag säger nej den kostar inget.
 Då han säger jaaa det är bra att något är gratis i alla fall.
 Följt av att jag säger att inget är gratis här i världen. Han ler och säger jo ditt leende.
 Då får jag en "uppenbarelse" och säger Nej, jag får betalt för att le.
Ganska soft jobb ändå =) 
Nää nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Imorn är det mys på schmat med bästisarna Saris och Asia.
Vi ska gotta oss och titta på film. Det va ett tag sen nu vi hade en myskväll
 så det ska bli skoj att träffas igen =)
Aja Over and out. Sleep tight don't let the bed buggs bite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0