Jobb, Jobb och åter jobb

Så idag har jag då jobbat. Jag började 17.00 och tanken va att jag skulle sluta kl 22.00, men syrran fick för sig att jag skulle tömma med henne idag, så fick sluta 22.30 istället. Ni kanske tänker, en halvtimma, vad gör det? Det gör ingenting för min del egentligen, men att tömma på City är det jobbigaste någonsin. Boxarna cpar hela tiden, Cashguardes är så slitna att boxarna inte vill sitta på riktigt, och detta sker varje kväll. Dock inser inte de som är satta högre upp att något måste göras åt saken, men men det är la bara att tacka och ta emot, fick dubbelt upp på den lilla halvtimmen, so fine by me =)
imorn jobbar jag igen, samma tid, men förrhoppningsvis så slipper jag tömma. Jag hoppas även på att jag hittar på något vettigt imorn innan jobbet. Idag hände inte så mycket. Syrran kom in till mitt rum idag och väckte mig halv tolv för att hon hade tråkigt. Jag satte på datorn och gjorde ett Twilight collage, fun fun fun, hehe lite väl besatt utav den serien =), Got to love it, längtar som bara den till den 20 november då den släpps på bio över hela världen. Vill så gärna gå på premiären, så jag hoppas att jag får biljetter till den. Läste för en stund sen att i Usa kan man redan börja köpa biljetter till filmen, och det är flera ställen som redan har slutsålda visningar, det är sjukt.
Igår så köpta jag min plats för att göra SATs den 7 november, SATs är för er som inte vet, högskoleprovet i USA, dit jag plannerar att åka nästa höst och plugga, om jag nu kommer in. Så jag antar att det är dags för min del att börja att plugga snart då. Jag vill verkligen inte det, men måste om jag ska få bra poäng.
Nää nu ska jag titta på "The beautiful life", den hade premiär i USA igår, så tänker börja titta på den serien, Som sagt Serie-junkie nr 1 här :p. Hoppas att den visar sig att vara bra.
Peace out! hörs sen ;D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

The beautiful life var riktigt bra :)

Du kommer klara SATs det är jag helt säker på gumman för du är bäst <3

2009-09-18 @ 21:56:04
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0