Film - Normal Adolescent Behavior



Handling:
Wendy och hennes fem vänner försöker att hålla sig undan den hjärtlösa världen utanför.
Deras lojalitet ligger inom gruppen och de har ett
annorlunda förhållande utan ursäkter och ånger
och de byter sexparterns med varandra varje vecka.
När Wendy förälskar sig i sin nyinflyttade granne Seth slits hon mellan
den unika vänskapen till sina vänner och viljan att bryta sig ut i verkligheten.
Gruppens ledare Billie tar det personligt och bestämmer
sig för att visa hur farligt det är
för ens rykte när ens vänner blir till fiender.

Jag kan då säga att denna filmen enligt mig va CRAP!! Enda anledningen jag
ville se denna film va för att Hilarie Burton (Spelar Peyton I One Tree Hill)
är med i filmen, eller aa hela 5 minuter av den.
Ingen film jag rekomenderar alltså.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0