Trötter, men plugg på G

....
Är en aning trött just nu, men känner att jag måste få in lite plugg innna jag går och lägger mig.
Kom typ precis hem från syster Zeina och idolkvällen, säger bara att idol suger verkligen i år.
Jobbet idag gick faktiskt snabbt, skit mycket kunder,
vilket gör att tiden går snabbare, eftersom att det finns saker att göra hela tiden.
Eller aa tills sista timmen, då jag gick runt och sjöng alla heter Glen i Göteborg :P
hehe. Har gjort två inköp idag också från city.
En ny sparbössa, eftersom att min är full med mynt,
Min är en liten nalle, så köpte en skit ful vit en bara föra att ha något att lägga mynten i,
och så köpte jag 4 överstryckningspennor, mina gröna har tait slut.
Och lilla jag är ganska pedantisk av mig när det gäller typ studier och shit,
så har jag börjat med en färg så måste jag fortsätta med den i just den delen.
Och eftersom att matte delen är tjock så har min gröna tagit slut.
I lands problem jag vet, men that's me in a nut shell ;)
Ska i alla fall ta och plugga lite nu, sen blir det läggdags,
för imorn börjar jag kl 12 igen, till kl 19.
aja over and out for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0