Slow night

Hola!
Nu har jag jobbat klart för idag, gick hyfsat snabbt idag ändå att jobba.
Sen åkte jag hem till syster yster och tittade på idol.
Är det bara jag eller suger årets startfällt?
Idol blir bara sämre och sämre för var år som går.
Ska jobba imorn ändå. Mellan 7-12 och ska jobba golv imorn, så det ska bli skönt med variation.
Eller vi får la se hur länge det varar, Blir ju automatsikt första val för kassareserv om det blir köer,
och eftersom att det är lönehelg så kommer det att blidas en hel del köer, och det enda man kommer att höra
i högtalarna är Sandra Fetouni till kassan tack.
Aja fine by me, bara jag slipper sitta där hela dagen.
Har tänkt mig att titta på Grey's Anatomy nu,
blev ju ingen Vampire Diaries innan, eftersom att det inte visades i USA igår, utan blev
Private Practice istället. Jag lipade som vanligt, har gjort det till alla avsnitt av den serien denna säsong :P
Efter det så blir det läggdags så att jag orkar upp imorn.
Så ha det göttans, så hörs vi imorn.
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0