Shopping dag med systrar

Hola!
Nu har jag kommit hem efter en shoppingdag med systrarna Sara och Mirjam.
Jag var på jakt efter ett par svarta byor och en rutig flanell skjorta.
Hittade byxorna på Face, Cheap Monday,
men ingen skjorta.
Köpte även ett par vita knästrumpr från Åhlens, en massa godis,
och The Twolight Saga journals från Bokia.
Ja jag vet, jag är besatt av Twilight, men bry, my life, my money, my choise.
Jag ska ju åka upp till Stockholm nästa helg, så då ska jag leta efter en rutig skjorta och köpa det,
sen ska jag även leta efter en gubbkeps, tycker det är skit snyggt att ha.
Sen är det dags att beställa hem ett par uggs, så att jag kan ha varma fötter i vinter.
Väntar bara på att Syster Mirjam ska få hem sina så att jag vet vad för storlek jag ska ha.
Så med andra ord så var denna shoppingdag båda bra och dålig. Hittae ju inte allt jag ville ha,
men man kan ju inte alltid få det man vill heller.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Mahhahah!! bussresan hem va ju bäst! :D

2009-10-26 @ 17:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0