Serier <3

Wazzup!
Som ni kanske har märkt Själva så följer jag en hel del serier.
Ni kanske tycker Att det är för manga, men jag älskar det.
Just nu så följer jag följade serier:
One Tree Hill
Gossip Girl
90210
The Vampire Diaries
Smallville
Grekiska
Heroes
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Privatläkare
NCIS
Hur jag träffar din mamma
The Big Bang Theory
Det är 13 serier i veckan, vilket betyder lite mer en 8 timmar i veckan på serie.
Och det är bara de serier jag följer nu.
Jag är en person som älskar Att göra listor,
och jag har en hel lista hemma med serier jag vill börja Att se på, eller som jag Redan har börjat Att se på
men inte fortsätt, eller serier som har Uppehåll för tillfället.
Listan är lång ska jag säga.
42 Serier finns på listan Allt som allt, efter jag har strukit av Några som har slutat Sandås.
Som sagt är en Serie Junkie, och jag älskar det big time;)
Har ni Någon serie ni vill Rekomendera är jag öppen Förslag för alla,
förutom English serier. Det är en princip sak, tittar Varken in english filmer, serier english
eller lyssnar på English artiser, Med få musiken Undantag för män Då ska de sjunga på engelska.
Inte för Att jag har Något emot det. Tycker bara Att det är dåligt.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härligt med så många serier som du följer :) Vad konstigt det blev att låta när du översatte Greek,How i met your mother & Private Practice,hehe :)



Har en liten lista jag med ;)

2009-10-20 @ 01:22:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Räknade dom jag följer också nu och följer också 13 men inte exakt samma :) 14 om man ska räkna med buffy & vampyrerna som går på tv400 nu igen som jag försöker följa ;)

2009-10-20 @ 01:30:00
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0