Lördagsmys hos Fatmé

Sitter i soffan hos Fatmé och tittar på Little Miss Sumshine
Har sett den en gång innan, tyckte inte den var så bra, som alla sa att den var.
Men ger den en chans till ikväll. Men min åsikt om filmen kvarstår.
Får se om jag ändrar uppfattning om den när jag sett klart på filmen.



Handling:
Pappa Richard (Greg Kinnear ) försöker desperat att sälja sitt fantastiska motivationsprogram, medan mamma Sheryl (Toni Collette ) stöttar sin excentriska familj. Hennes deprimerade bror har just blivit lämnad av sin älskare, och farfar Hoover är så grov i munnen att han blivit utslängd från ålderdomshemmet på grund av sitt dåliga uppförande! Den yngre delen av Hooverfamiljen är inte mycket bättre: 7-åriga Olive ska bli skönhetsdrottning och Nietzsche-läsande tonåringen Dwayne har avgett ett absolut tystnadslöfte. När Olive blir inbjuden att delta i "Little Miss Sunshine-paraden" i Kalifornien klämmer familjen in sig i sin gamla rostiga Folkvagnsbuss och följer med henne på en hysteriskt rolig resa!

Nu ska jag i alla fall återgå till filmen, för nyheterna är nu slut.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tyckte den var bra men inte mer än så. :)

2009-10-25 @ 00:17:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0