Generös kund =)

Hej hopp
Har precis kommit hem från jobbet.
Har bytt om till mys kläder och ligger nu i min sköna säng
med datorn i knät och en tallrik vinddruvor brevid mig.
Ska sätta på One Tree Hill snart, får sen om jag orkar titta på andra serier.
 Börjar nämligen jobba kl 10 imorn och ska jobba hela 10 timmar, till 20.00 vill säga.
Hade en generös kund idag. Han hade glömt sin plånbok, så jag tog och la undan den åt honom.
 Han kommer tillbaka ca, 20 minuter efter och frågar efter den. Jag ger den till honom
 och sa att jag såg att han hade glömt den och la undan den, och att alla värdesaker låg kvar.
 Han blev så himmla glad att han öppnade plånboken och gav mig en hundring.
 Jag får inte ta emot pengar av kunder, så försökte att insistera att jag inte kunde ta emot dem.
 Men han var envis och kassaledarn sa att jag fick ta dem.
 Så jag var genreös tillbaka och köpte med mig en massa Satsumas (celmetiner) till syster Mirjam =)
Nää nu blir det serie time :)
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: mirjam

fääääänk you!!

2009-10-21 @ 10:46:53
Postat av: Viktoria

Vad snällt av han :)

2009-10-21 @ 13:25:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Fatmé

Vad skoj! Jag vill också ha ngt gott =)

2009-10-21 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0