....

Hej, nu har jag pluggat lite, det enda som behöves gå igenom mer är uppsatsdelen.
Ska sitta med det imorn, på nätet, lättare att hitta lite mer info där. Trodde att jag skulle få vara hel ledig imorn, med tanke på att jag varken har jobb eller något mer plugg kavr för veckan, trodde jag i alla fall.
Men men, kan inte ta en hel evighet eller? Tänkte bara chilla och ta det lungt imorn. Sätta på en massa filmer och bara njuta av ledigheten. Om inte city ringer vill säga.
Tänkte att jag skulle ta och titta på The Vampire Diaries nu, sen ska jag bege mig av till underbara City.
så hörs la sen när jag kommer hem från syster eller något.
Ha det gött
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Såg att det inte var något nytt the vampire diaries idag :(

2009-10-23 @ 14:42:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0