12 timmar på jobbet, varav 11 jobb.

Hej
Är nu hemkommen från jobbet. Började kl 10, och slutade 21,
vilket betyder 11 timmars jobb, eller aa 10 egentligen, 1 timmas rast under dagenockså.
Är sjukt trött i skallen nu, och mina ögon är också trötta.
Ska ta och ta ut mina liser och sätta på mig glasögonen. Hämta massa kakor jag köpte med mig,
fylla upp ett stort glas med annans juice, och ligga i min säng och titta på en massa serier.
Imorn får jag sova ut äntligen. Börjar inte förrän 16 imorn, men ska hinna få inte lite  plugg också.
Nu ska jag i alla fall ha ME TIME,
för det tycker jag att jag förtjänar!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det förtjärnar du verkligen :)



bästa sandra <3

2009-10-21 @ 23:08:57
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0