091014



Min dag har inte vart så händelserik idag faktiskt, vilket var förväntat.
Jag vaknade alldeless för sent, då jag inte gick upp förrän 12.
 Slog på datorn och tittade på Gossip Girl, NCIS och Heroes.
Följde sedan med syrran till ICA. Kom hem och läste lite i The Choice av Nicholas Sparks,
sen började jag att plugga till SATs.
Kom på efter typ 10 minuter att jag varken har överstrykningspennor eller postits så att jag kan markera viktiga saker som är bra att komma ihåg.
Så begav mig ännu en gång till affären för att köpa detta, men även lite godis.
Har suttit och pluggat lite, sen tog jag en mat paus. Ska fortsätta en stund till nu, sedan kommer Asia att komma hit för att titta på Grey's Anatomy,
som jag redan har sett dock, så hon får titta utan mig, så kan jag sitta och plugga lite till hoppas jag på i alla fall. Känner för att titta på en film senare ikväll, men får se om jag orkar eller hinner.
 Måste vakna en hel del tidigare imorn. Börjar att jobba kl 11, så får ju inte sova lika länge.
 Då blir de på jobbet inte så glada på mig :p.
Nää nu ska jag återgå till mina studier en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0