Work time

Sorry  for dålig uppdate igår, men gjorde inget speciellt.
Så det spelar la ingen roll egentligen :P
Jobbade igår, sen gick jag på Kanlleland, tanken var att jag skuell köpa lite underkläder.
Men hittade fa inget. Eller jo köpte mig en gubbkeps igår.
Tittade även på det senaste avsnittet av NCIS, bra avsnitt =)
Vaknade idag vid 10, hoppade in i duschen, och sen så la jag mig i sängen och tittade
The Vampire Diaries, riktigt bra avsnitt, har sett promon för nästa avsnitt,
och längtar som den.
Om ni inte redan tittar på serien så tycker jag att ni ska börja.
Me like it long time =)
Ska ta och föna och platta mitt hår nu.
Ska ner till stan och titta om jag hittar lite underkläder.
Sen ska jag iväg till jobbet.
Jobbar mellan 15-22.30.
Så ingen idolkväll med systrarna idag inte.
Aja ha det gött.
Hörs ikväll eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0