Trött =/

Gud vad jag är trötter, men sitter hemma hos syster och försöker att vara social.
Det är ju trots allt Idol kväll.
Vakna idag halv 6 för att börja kl 7 idag. Var i brödet, fun fun fun NOT, men bara att bita ihop.
Har aldrig vart i brödet på en fredag innan, och det var mycket att göra ska jag säga.
Sen drog jag till min gamla skola för möte med min gamla engelska lärare.
Fick lite hjälp om ansöknings prossesen.
Kom hem och börja fylla i ansökningar, men va så trött, och körde fast,
så gick och la mig och sov i två timmar.
Vakan vid 5 i fyra och tog bussen kl 4 till jobbet.
Då jag jobba idag mellan 17-20 också.
Gick och köpte godis efter jobbet för att ha hela helgen när jag ska fylla i applikationer.
Sen så begav jag mig av till syster Fatmé där jag är nu och tittar på idol.
Dock är jag inte så uppmärksam :P
Imorn är det jobb mellan 9-17, sen är det bara att åka hem och sitta och fylla i massa formulär.
Så rolig helg kommer jag att ha. 
Aja ska återgå till syskonen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0