Provet är avklarat

Hola!!
Nu är jag hemkommen från Stockholm.
Har haft det skit skoj med systrarna och Jonas.
Fredagen började med att jag och Fatmé åkte upp vid 9 på morgonen med buss.
På bussen satt typ 20 backpackers som också skulle till Stockholm.
Jahh, ingen trevlig resa direkt, de hördes hela tiden.
Vi tittade på The Proposal påväg upp, men eftersom att bussen inte hade ström
så att laddarn kunde vara i,
så dog den när det var typ 10min kvar på filmen.
Vi kom i alla fall äntligen upp tillslut och vi åkte hem till syster Ulla och lämna våra saker.
Sen åkte vi till K5 huset och titta lite.
Hittade två par skjortor som jag är jätte nöjd med.
Sen var det dags för handlig inför Idolkvällen.
Det blev Tacos, som vi lagade när vi kom hem till Ulla.
Sen så kom Mirjam och Jonas, och en kille som heter Daniel till Ulla och vi åt och hade det trevligt.
Sen dags för sömn. Vakna vid 6 någon gång för att ta tunnelbanan (för i helvete :P)
till skolan där provet skulle göras.
va där från halv 8 till halv 2, med prov där i mellan.
Det kändes som om att det gick bra i alla fall. Får resultat den 24 November, så får se då.
Sen bar vi oss av och åt Kinamat, och sen hem till Zohre, som precis har fött barn.
Gulligaste någonsin =)
Sen gick vi till en galleria, som vi inte alls stanna länge i.
Sen var det Pizza time! Helt ok pizza.
Efteråt bar det hem till Ulla där vi tittade på film,
The International, inte alls en bra film, hade typ ingen mening what so ever.
Efter det var det sleepy time.
Vakna vid 10 i morses och vi tog pendeltåget vid halv 12 till t-centralen och åkte hem vid 2 tiden.
Bussresan hem var mycket lugnare i alla fall, mycket uppskattat.
Vi skulle titta på film påväg ner också, men datorn cp, så blev inte det.
Men sen löste jag det, men då blev det att jag tittade på The Vampire Diaries,
Smallville, The Big Bang Theory
och typ 5min på
How I meet your Mother, eftersom att bussens internet uppkoppling var den segaste ever.
Men avsnitten var riktigt bra. Speciellt The Vampire Diaries, längtar som bara den till nästa vecka.
Och sen blev det en omgång 20 frågor mellan mig och Fatmé, skoj var det =)
Detta var min helg i Stockholm då.
Har haft det mycket bra. Och det var jätte skoj att träffa syster igen. Har gått alldeless för lång tid.
Nu ska jag ta och titta på lite serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0