My weekend

Hola!
Har jobbat hela helgen, så har inte orkat att sitta här och uppdatera.
Jobbade mellan 14-22 igår, innan dess, så tittade jag på ett avsnitt
av Brothers and Sisters, sen så läste jag lite också, i
The Choice, av Nicholas Sparks.
Seg dag på jobbet igår, som lördagar alltid är.
När jag kom hem så tittade jag på veckans avsnitt av Smallville,
och 2 avsnitt till av Brothers and Sisters, sen så låg jag och läste lite till.
Idag, så vaknade jag ganska sen, så gjorde inget innan jobbet.
Jobba mellan 14-20, trodde att jag skulle sluta 22, men icke sa nicke.
Nu är jag hemma och sitter och äter, köttbullar, med spagetti, mycket gott.
Tänkte ta mig tiden och läsa ut min bok nu, inte många sidor kvar, sen så ska jag titta på
veckans avsnitt av Grey's Anatomy och lite fler avsnitt av Brothers and Sisters.
Ha det så gött så länge.


Kommentarer
Postat av: Sofia denbästa Fetouni!<3

Jag är bäääääääst And you know it:D<3

2009-11-22 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0