My day

Hej! =)
Vakna idag av min mobil väckarklocka kl halv 6, alltid lika kul att vakna så tidigt.
Gick upp, bytte om och drog iväg till jobbet. Tanken var att jag
skulle vara i brödet idag, men slapp det eftersom att en annan tjej hellre ville vara där än att städa.
Så jag skulle göra det, men eftersom att det var en sjuk i kassan,
så fick jag sitta där istället. Mycket bättre och en glad Sandra =).
Kom hem, väntade på att maten skulle bli klar,
Chili Con Carne, mumsigt gott. Sen så åkte jag och syster ner till stan.
Jag köpte mig två par trosor, behövligt.
Sen så kom jag hem, och skulle titta på de sisa 40 minutrarna av Public Enemies,
men somna efter typ en 20 minuter
(Förstår ni hur tråkig den filmen var, somnar aldrig till filmer), men delvis för att jag var trött också.
Vakna vid 8, och titta klart på de sista 20 minutrarna.
Longest 2,5h in my life :P
Ska ta och titta på Desperate Housewives nu, sen får jag se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0