Jobb åter igen!!

Hiya!!
Har nu jobbat idag mellan 7-11, var i brödet som sagt.
Hatar verkligen brödet av hela mitt hjärta.
Visst det går snabbare. Men jobbar mycket hellre en seg kassa tid än en snabb brödtid anytime.
Har gått runt lite på stan också.
Köpte mig ett foundation puder, en borste till det, 2 T-shirtar och en halsduk från Gina.
Så lite shopping har det blitt =)
Har städat lite i rummet, men det går segt framåt :P
City ringde för en studn sen, de vill att jag ska komma in och jobba lite till ikväll.
Så ska jobba mellan 18-21, så kommer att dra mig till bussen om typ 1,5h.
Det är som Asia säger, De får inte nog av mig :P hehe.
Nää nu ska jag ta och städa lite till.

Mina T-shirts från idag
(Twilight Freak I Know!!)




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gillar dina t-shirts ;)

Vampies is the shit <3

2009-11-09 @ 22:13:05
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Asia

i love them!!!!:(:( köpte du de från gina?

2009-11-10 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0