Film - New Moon <3



Handling:

När Bella har återhämtat sig från attacken från de onda vampyrerna f
irar hon sin födelsedag med sin pojvän, vampyren Edward och hans familj.
 Men under festen skadar sig Bella och blöder lite, varpå den nyaste vampyren i familjen, 
Jasper, inte kan hålla sitt begär tillbaka

New Moon är min favorit bok i serien av Stephenie Meyer. Och jag tycker att denna film var skit bra.
Dock så känner man efter att man har läst boken,
och sett den utspela sig i ens eget huvud, och efter att man har sett filmen, att man vill ha mer.
Mer av kärlekshistorien, met av det övernaturliga, Ja Mycket mer helt enkelt.
Det enda irriterande under filmen var alla tjejer som satt och skrek
så fort de fick se Edward eller Jacob. Visst jag är en jävligt stort Twilight fan, Don't get me wrong.
Men till och med jag som är det tyckte att det var pinsamt att sitta bland dem.
Men i stort sätt så hade jag en lyckad kväll, med mat först och sen bion, med underbart sällskap.
Längtar redan nu tills den kommer ut på DVD, och tills Eclipse, den tredje boken i serien, kommer ut på bio, som händer nästa år den 30 Juni, om de inte ändrar det.
Med andra ord, gå och se New Moon, ni lär inte ångra er, om ni redan har sett Twilight vill säga.

Roligaste scenen i filmen


Emmett: Daiting an older woman, Hot!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vill också se den :D

2009-11-21 @ 17:34:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Jenny

ÅH vad den var BRA! Och du också discostu ;)

2009-11-21 @ 21:54:54
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0