Chinese food for breakfast is the shit =)

Hola!
Sitter i min säng och äter kina mat till frukost.
Jag är en sån som aldrig äter frukost, för att jag aldrig är hungrig på mornarna.
Och om man nu ska äta frukost så varför inte äta riktig mat, om den nu
är den viktigaste måltiden på dagen.
Ställde klockan på 7 i morses för att jag skulle vakna tidigt, låg och vred och vände mig i sängen till 9.
Sen gick jag upp =)
Har suttit vid datorn lite, och pluggat en stund ocskå.
Men nu är jag hungrig så äter, sen ska jag återgå till studandet.
Sen är det jobb som står på schemat, mellan 18-22
onödig tid och allt, men men det är cash.
I lördags var det ju sista dagen i Oktober och jag tittade i stämpelklockan hur många timmar jag hade jobbat,
hela oktober då, med OB timmar, och jag slåg ett personlig rekord.
Så jag förväntar mig en riktigt gooo lön nästa månad.
Nää nu ska jag återgå till min mat, sen plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0