Brothers and Sisters

Hej =)
Idag har jag jobbat mellan 7-13, sen så kom jag hem och tittade
på det senaste avsnitten av 90210 och NCIS. Efteråt så fortsatte jag med
att kolla på Brothers and Sisters, ska börja på avsnitt 11 snart.
Tycker om serien väldigt mycket faktiskt.
Roligt att se hur dersa stora familj hanterar problem.
Även skoj att se deras gemenskap.
Påminner om min familj. Om ni inte redan vet det så har jag en stor familj.
Och då menar jag verkligen en stor familj.
Har en äldre bror, 5 äldre systrar och en yngre syster.
Älskar min familj, och tycker det är skoj att se på en serie som krestar kring
Bröder och Systrar.
Nu ska jag återgå till serien, sen om en stund är det läggdags.
Imorn blir det jobb igen, men börjar inte förrän 16, THANK GOD.
Jobbar stängning imorn, vilket är skönt.
Vad som händer innan det vet jag inte än.
Hittar la på något.
Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag saknar Brothers and Sisters,var riktigt länge sedan jag såg serien då jag slutade se den förut eftersom den gick så sent :/

Serien är väldigt bra :)

2009-11-19 @ 22:04:21
URL: http://b
Postat av: Viktoria

Jag saknar Brothers and Sisters,var riktigt länge sedan jag såg serien då jag slutade se den förut eftersom den gick så sent :/

Serien är väldigt bra :)

2009-11-19 @ 22:05:05
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0