This is Hard!!

Jag var ju hos my gamla engelska lärare idag,
för att få lite hjälp men mina ansökningar.
Allt var bra när jag gick därifrån, men nu när jag sitter med det
är det lite svårare.
Betyg som ska skickas iväg, och jag vet inte hur, eftersom att skola inte har mina
betyg utan det är bara jag som har det.
Sen  är det massa andra officiella papper som ska skickas och jag vet inte hur
jag ska gå till väga med allt.
Det är svårt ska jag säga er.
Men jag ska lyckas det ska jag!!
Det tar bara sin tid, och tack vare att jag jobbar hela tiden,
så har jag inte så mycket tid som jag skulle behöva.
Kommer bli månag sena kvällar och många email konversationer med min lärare
helt enkelt.
Hello IB again!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0