Mycket att göra

Har nu vart vaken i lite mer än 1,5h.
Ställde klockan på 9, och är pigg för en gång skull.
Har kännt mig jätte trött hela förra veckan så skönt att
känna sig alert nu i alla fall.
Nu är tanken att jag ska upp och äta lite,
sen drar jag och Mirjam oss till stan.
Vi ska köpa en jacka till mig,
sen ska jag köpa den sista julklappen, som är till Asian babe.
Efter det blir det jobbet mellan 16-22.30,
sen när jag kommer hem så ska jag sitta med mina ansökningar till 4 skolor.
Ska in och fixa de sista detaljerna hos Robin imorn, så behöver finslipa
på min uppsats, sen fylla i de sista detaljerna så
att ansökningen är relativt färdig när jag kommer in imorn.
aja, first thig's first
Breakfast time ;)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0