My day yesterday

Hej =)
Sorry att det inte blev något inlägg igår.
Började dagen igår med att åka till syster Zeina och skriva ut en massa papper.
Sen begav jag mig av till city för att handla. Men väntade på att
Mirjam skulle sluta så blev inte att jag var hemma förrän vid
3. Sen så började jag med att laga mat.
Det blev kyckling med mozzarella på och potatisgratäng och en sallad
till huvudrätt. Till förrätt gjorde jag så att jag skivade upp en
baguette och sen så rostade jag bitarna i ugnen. Efter det så la jag lite
olja på sen mozzarella bit, tomat bit och sen ett basilikablad.
Blev tyvärr ingen efterrätt, de fick nöja sig med godis och chips istället :P
Efter det så satt vi och tjöta en hel del, sen blev det en spontan utgång, som var roligare än
förra gången, men fortfarnade inte värt det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0