Me love books =)

Efter jobbet idag så firade vi moi för att jag fyllde år igår.
Först åt vi tacos mmm gött.
Sen var det dags för mig att öppna presenter.
Jag har då hotat mina syskon med att säga
får inte jag åtminståne en bok så kommer alla ni åka på stryk bara så att ni vet.
To back up a bit, så består min önskelista av böcker i stort sätt.
Mina presenter bestod av:
Örhängen från Face av Asia me loves them =)
Den nya Twilight delux boxen av Jonas och Mirjam



En remington hårfön av Fatmé, Sara, Sofia och Mamma
som ger en strandlockar, ska pröva den imorn.



Och hela 12 böcker av Zeina och Fredrik.
Hela settet av True Blood böckerna, Three weeks with my Brother och True Believer av Nicholas Sparks
och Atlas Shrugged och The Fountainhead av Ayn Rand
             
                       

                  

                          


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj,nu har du att läsa :)

2009-12-19 @ 17:48:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0