Julen är bara mysig på morgonen

Julafton är typ över om några timmar,
men det känns som om att dagen tog slut för många timmar sedan.
Vaknade idag halv 8, för att vi börjar att fira kl 8 hemma hos oss typ.
Syster Zeina och svåger Fredrik kom då och syster Saras kille med.
Vi firar alltid jul hemma hos familjen Fetouni
på morgonen för att syskonen som är ihop med någogn firar med deras familjer på eftermiddagen
och kvällen.
Vi satt och åt frukost och tjöta som vanligt, way to early for me, så åt typ inget
som sagt äter aldrig frukost och är verkligen ingen morgon människa.
Sen så blev det mer tjöt och massa julgodis ätande.
Efter det blev det julklapps öppning.
Fick en parfym av Mirjam, hon tycker inte om att jag tar från henne hela tiden :P
Från Fatmé fick jag ett halsband från Fait, en smycke affär i Borås,
det var ett silverhänge där det står lover makes the world go round.
Mycket fint, har velat ha det väldigt länge.
Utav my Asian babe fick jag tre böcker
The Notebook och At first Sight av Nicholas Sparks
Och My Sisters Kepper av Jodi Picoult
Fick även en riktigt stor blyertspenna och ett block från Asia for my Evil Plans ;)
Utav syster Sara fick jag en orgasmatron
(en visp liknande sak som man kan massera hårbåtten med) och ett par hörlurar till min iPod.
Efter detta, typ vid 12, så drog alla typ, eller att vi gick från 13 personer till 6 personer.
Som sagt Julen är roligare på morgonen och mysigare för då
är alla sammlade.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig Julafton :)

2009-12-26 @ 20:46:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0